Jak se vyznat v dnešních potravinách pro děti

Přednáška Ing. Babety Linhartové

Jak se vyznat v dnešních potravinách pro děti, aneb Jak netrávit své děti

-je to pro maminky od novorozenců, předškoláčků až po školáky,

-v podstatě je to o potravinách a nápojích, které dnes nacházíme v regálech a jejich záludnostech, které se týkají jejich složení,

-jsou to doporučení jak se vyznat v popiscích na obalech, jak se vyvarovat vlivu reklam, co by v potravinách být mělo a co je tam navíc a zatěžuje dětské trávení a celkově jejich organismus atd.

Minimální počet osob pro konání přednášky je 25 a je to cca na 2-2,5 hod.   

cena: 250 Kč, rezervace nutná: spolek.pr@gmail.com, 777711763

https://www.babetalinhartova.cz/detska-vyziva.php  

O Babetě Linhartové

Výživovému poradenství se věnuji již několik let. Po vystudování Slezské univerzity v Opavě (2010) jsem se vrhla do praxe. První roky jsem se naplno věnovala redukčnímu režimu, který mne naplňoval hlavně proto, že v průběhu spolupráce s klientem vidím jeho neuvěřitelný posun ku předu. Zlepšení psychiky, zdravotního stavu a ubývající centimetry i kilogramy jsou pro mne důkazem, že má tato práce smysl.

První setkání se sportovní výživou byl pro mne křest ohněm, kdy jsem poprvé přednášela sportovní výživu a uvědomila si, že většina sportovců nemá páru o tom, jak je stravou možno zlepšit nejen výkonnost, regeneraci ale i zdravotní stav. Začala jsem se tedy nabízet i tvorbu sportovních jídelníčků. Díky spolupráci s trenéry, kteří si také uvědomují, jak je strava v životě sportovce důležitá, dnes většinu mé práce tvoří sportovní výživa se zaměřením na triatlon, lední hokej, volejbal, plážový volejbal a vytrvalostní sporty.

Můj obdiv si ovšem zaslouží každý klient, který dorazí na konzultaci semnou. Už to je pro mě známka toho, že chce něco změnit. Ať se jedná o vrcholového sportovce nebo problém obezity, jsem tu pro každého, kdo chce změnou stravování vykročit správným směrem.

Nečekejte ode mne diety, počítání kalorií, vážení jídla či pojídání zázračných pilulek k hubnutí. Postupnou změnou stravovacích návyků se dopracujeme k Vašemu cíli.

………………………………………………. Reference:

Na každou návštěvu u ní jsem se vždy moc těšila, pokaždé jsem se dozvěděla spoustu nových věcí. Spolupráce s ní je skvěla, její znalosti a chuť do práce ohromující, takže jí všem doporučuji. Dnes, 16 měsíců od první návštěvy, si váhu stále držím a to jím opravdu všechno. Jen vím co a kdy.

Darina K.