Pomůžeme vám s návratem do práce!

Milé maminky, pro velký úspěch prvního semináře pro maminky, jsme pro vás připravili ještě jeden, kterého se můžete zúčastnit od ledna. Po ukončení semináře, je pro vás připraven výběr z rekvalifikačních kurzů zdarma dle výběru a domluvy.

Přijďte si pro více informací 25.1,  od 9 hodin do Matičního domu
Z vlastní zkušenosti účast na semináři opravdu doporučujeme!

Reference:

Kurz byl  pro mě podnětný z těchto důvodů:

-ujasnění  životních priorit

-posílení sebedůvěry

-přátelská atmosféra

-rady k nezaplacení od zkušené lektorky Lucie Hovjacké

-návody na relaxaci prověřené životem

-příjemně a efektivně stráveny čas na RD

-odpočinek od péče o děti

-rozšíření obzorů z různých oborů

-nové kontakty

- setkání s inspirujícími ženami

-kotva na RD

-výborná rakytníková šťáva od Zuzky a skvělý catering od Milady

Moc  Ti děkuji za organizaci a báječnou příležitost.

S díky.

Lenka

--------------------------

Chtěla bych moc poděkovat za vzdělávací seminář pro maminky na mateřské. 

Díky němu jsem si zase uvědomila svou cenu na trhu práce, 

ačkoliv jsem nyní doma s malou dcerou. 

Děkuji také skvělé lektorce, 

která nám seminář přizpůsobila přesně na míru.

Hanka

--------------------

Jsem ráda, že jsem mohla absolvovat podzimní rekvalifikační kurz v Opavě, 
pomohlo mi to některé věci si uvědomit, vyslovit a přenastavit. 
Lektorka Lucie Hovjacká se kromě daných osnov a prezentací snažila jednotlivá témata zpestřit
 a obohatit o další zajímavá cvičení nebo testy, na závěr nechybělo meditační cvičení
 a jako důležitý vnímám i osobní koučovací pohovor.
Děkuji mnohokrát. 
Lenka
--------------
Tak já do toho šla, protože jsme to pořádaly jako spolek. 
A čekala jsem nudné vysvětlování témat, které dávno známe.
Ale místo toho to byla opravdu zábavně pojatá sebereflexe, 
kdy jsme mezi kafráním o tom jak to máme těžké jako matky a manželky, 
pomalu zjišťovaly, jak jsme vlastně na tom jako manažerky svého života, 
což jde ruku v ruce s budoucí prací, která nás teprve čeká.
Výborné, děkuji Lucii Hovjacké, lektorce a také všem ženám, které se semináře zůčastnily!
Milada